Tack för de fina spåren du la åt oss ikväll Helena Skoglund! Riktigt roligt att de gick så bra för både Meya och Iris! ![]()
![]()
![]()
Så roligt att se hur kul hundarna tycker det är med viltspår och hur duktiga dom är när de spårar!!! ![]()
![]()
![]()

Tack för de fina spåren du la åt oss ikväll Helena Skoglund! Riktigt roligt att de gick så bra för både Meya och Iris! ![]()
![]()
![]()
Så roligt att se hur kul hundarna tycker det är med viltspår och hur duktiga dom är när de spårar!!! ![]()
![]()
![]()

Det var första gången för både Joy och Atlas, båda tyckte att det var jätteroligt! De var så duktiga – tog klöven nästan direkt och ville sedan inte lämna ifrån sig den
Dom var verkligen helnöjda. Även Iris var med, hon har spårat mycket förut men nu ska vi ta upp det igen. Hon älskar viltspår! ❤️

Atlas fick låna Leos sele, han älskade klöven! ❤️

Joys första viltspår! Vart kär i klöven! ❤️
Iris fick också gå ett lite längre spår. Hon har inte spårat på länge, så det var extra roligt att se hur snabbt hon kom ihåg hur man gör. Hon var överlycklig hela tiden ![]()

Iris som är superlycklig! ❤️
Nu är vi riktigt taggade på att träna vidare, så vi kommer absolut att ses regelbundet här under våren när snön är borta.
Stort tack Emma och Tommy för en jättetrevlig och rolig dag! ![]()
![]()

Jag och Iris, vi är båda lika glada! ❤️❤️
Drivs med WordPress & Tema av Anders Norén