Vi provade att ta upp alla valpar på en strykbräda för att börja träna på att stå fint. Leverpastej är gott! Dom var riktigt duktiga, ingen var rädd över att stå på strykbrädan, det var roligt att se. Riktigt snygga är dom också!



Vi provade att ta upp alla valpar på en strykbräda för att börja träna på att stå fint. Leverpastej är gott! Dom var riktigt duktiga, ingen var rädd över att stå på strykbrädan, det var roligt att se. Riktigt snygga är dom också!



Nu har dom en valphage för dagen och en annan för natten. Det tycker valparna är jätteskoj! Även vi, för dom utvecklas i rasande fart!
Mycket bajs är det när man har 12 valpar! Men vi är otroligt glada att de för det mesta gör sina behov på våra gräsplattor. Det underlättar verkligen och känns så mycket fräschare i valphagen.
Här har vi lilla Gul! Han är så fin, fast det är alla andra också.
Valparna får Royal Canins Starter mousse, det är mycket uppskattat! Kladdigt blir det men vad gör väl det… 😉
Valparna leker med varandra, skäller och springer omkring i valphagen. 18 dagar idag.
Otroligt söta och framåt allihop!
Nu har vi bara ett par stycken lediga valpar kvar! Vi söker dig med hunderfarenhet som aktivt vill jobba med din hund och gärna tävla i någon hundsport. Erbjuder ett hem där valpen blir en självklar familjemedlem och får vara med i vardagen.
Idag har några av valparna börjat öppna sina ögon. Dom kan fortfarande inte se men man ser att det finns ett litet öga där.



Alla är pigga och glupska. Iris kämpar på. Hon ligger still tills alla valpar fått sin mat. Verkligen en duktig mamma!

Valparna är så otroligt söta så vi delar med oss lite närbilder på dom till er. Det är redan stor skillnad mot när de precis föddes.



Det händer otroligt mycket här i valplådan redan. Det är en enorm skillnad på valparna sedan de föddes. De försöker gå, skälla och skriker om de inte hittar mamma. Inte lätt när man vare sig kan se eller höra än. Svansarna viftar för fullt när mjölken strömmar från Iris spene. Så härligt att se!
Drivs med WordPress & Tema av Anders Norén