Igår kunde jag flexa ut i det härliga sommarvädret (+17) och träna apportering med Iris. Hela familjen var med. Sååå roligt!!! ![]()
![]()
![]()
De blev fotgående, markeringar, sök och passivitet. Tycker Iris var riktigt duktig! Hon älskar verkligen att apportera!!! ![]()
![]()
![]()
Joy var oxå med men hon kom inte med på film. Duktig hon med! ![]()
![]()
![]()









